Garantie & klachten
Garantie
De garantie op een product is in Nederland wettelijk geregeld. Het uitgangspunt hierbij is dat u altijd recht heeft op een goed en werkend product. Indien een product niet deugt heeft u recht op een nieuw product, teruggave van uw geld of een gratis reparatie. Voor de producten die wij leveren gelden verschillende garantietermijnen, afhankelijk van het type product.
Volgens de rijkoverheid is een product niet goed als:
Het product incompleet is;
Het product beschadigd is bij aflevering;
Het product defect is, of niet naar behoren functioneert; of
Het product niet functioneert zoals de fabrikant of verkoper aan u heeft meegedeeld.
Indien een product niet voldoet aan de garantievoorwaarden, kunt uiteraard contact met ons opnemen. De meest efficiënte wijze is als u ons een email toestuurt.
Wij kunnen u het snelst helpen als u de volgende gegevens van de aankoop gereed heeft:
Bestelnummer van het product
Artikelnummer van het product
Merk van het product
Uw contactgegevens (Naam, telefoonnummer, emailadres)
Uw vraag over het product
Foto’s van het product
Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
